loading...

آخرالزمان (بررسی نشانه های ظهور)

جهان استکبار و ظلم رو به پایان است.دلها در تکاپوی کسی است که در این گرداب یاورشان باشد.

بازدید : 307
سه شنبه 8 ارديبهشت 1399 زمان : 1:24

بسته‌شدن راههای پیونددهنده میان سرزمینها در پی جنگها و آشفتگیها، و بازداشتن بسیاری از مسلمان از رفتن به مکّه برای انجام کارهای حجّ واجب، از نشانه‌های نزدیک‌شدن زمان قیام امام مهدی(علیه‌السّلام) است.

پخش ‎شدن دود از آسمان در آخرالزّمان
بازدید : 311
سه شنبه 8 ارديبهشت 1399 زمان : 1:24

خانندگان گرامی، هر کس منکر علامات اصلی ظهور مثل یمانی، خراسانی و سفیانی شود، دروغگو و شیّاد است، و دروغگوتر و شیّادتر از وی کسی است که که سفیانی را اهل شام و خراسانی را اهل خراسان و یمانی را اهل یمن نداند. امروزه افرادی مدّعی‌اند که یمانی اهل عراق و بصره و فرزند امام زمان و قائم اوّل است. چنین افرادی قصدشان فریب و گمراهی مردم است، و هیچ روایتی نداریم که یمانی، عراقی و اهل بصره باشد، و اصلاً یمانی یعنی منسوب به یمن، و هیچ روایتی نداریم که امام زمان فرزندی دارد که پیش از خُدش ظاهر می‌شود و از مردم بیعت میگیرد، و هیچ روایتی نداریم که قائم اوّل در آن آمده باشد، بله پنج قیامگر بر حقّ قبل از ظهور داریم که یکی‌هاشمی‌چینی و دومی‌شعیب تمیمی‌خراسانی و سومی‌قریشی سیستانی و چهارمی‌حسنی گیلانی و پنجمی‌حسینی یمانی است. پس قائم اوّل نداریم.

بسته‌شدن راهها و بازداشتن حجگزاران از حج در آخرالزّمان
بازدید : 342
چهارشنبه 20 اسفند 1398 زمان : 6:43

🔵هرچند بشر تا چیزی را تجربه نکند، درس نمی‌گیرد، و یکی از دانشمندان غربی نیز گفته است: «تجربه آموزگار بی‌رحمی‌است. اوّل نتیجه را می‌گوید و سپس درس را آغاز می‌کند»، تا همین‌جای کار نیز می‌توان از انتشار ویروس کرونا در چین و کشیده‌شدنش به ایران و دیگر کشورهای جهان درسهای فراوانی آموخت.

چرا تلویزیون سامسونگ به اینترنت وصل نمیشود؟
بازدید : 284
شنبه 16 اسفند 1398 زمان : 14:12

آیا شیوع بیماری کروناویروس در ایران برنامه‌ای از پیش طرّاحی‌شده از سوی دولت آمریکا برای به تعطیلی‌کشاندن مراکز فرهنگی‌مذهبی و نابودی اقتصاد ایران بود یا رویدادی اتّفاقی و عذابی آخرالزّمانی برای مردم ایران؟!!!

پیشبینیهایی نجومی و جفری برای زمستان 1398
بازدید : 323
شنبه 16 اسفند 1398 زمان : 14:12

از روایات اسلامی‌که در بارۀ قم آمده‌اند بهره‌گرفته می‌شود که قم در آخرالزّمان در سنجش با دیگر سرزمینها همواره از آسوده‌ترین سرزمینهای مسلمانان است، ولی هر گاه برخی جوانانش از پدرانشان نافرمانی کنند و برخی زیندگانش، از دانشمندان، بازرگانان و دیگر دسته‌های مردم، به برادران دینیشان خیانت ورزند، خداوند برخی گرفتاریها، مانند چیره‌شدن بسیارزورگویان، گرانی نرخها، پخش‌شدن بیماریها و مرگ ناگهانی، را بر آنان فرود می‌آورد، و در هر حالی، دچارشدن قمیها به این گرفتاریها سبکتر از دچارشدن مردم دیگر سرزمینها به آنهاست.

شیوع بیماری کرونا ویروس
بازدید : 409
چهارشنبه 13 اسفند 1398 زمان : 22:37

از برخی احادیث اسلامی‌بیانگر رویدادهای آخرالزّمان چنین برمی‌آید که خاورمیانه، به‌ویژه سرزمین مسلمانان، پیش از ظهور امام مهدی(علیه‌السّلام)، گرفتار آشوبی دوازده‌ساله می‌شود که آغاز آن آشوب شام و پایانش نیز در آن‌جا خاهد بود.

بنا بر آن‌چه هویداست، آشوب شام همان «آشوب سوریه» است که گویا آغازش از بازی کودکان بود، و در شهر دَرْعا زبانه کشید، هنگامی‌که شماری از کودکان شعارهایی را بر زیان زمامداری سوریه در 22 ربیع اوّل 1432 برابر 26 فوریه 2011 بر دیوار مدرسه‌شان نوشتند و با دست نیروهای امنیّتی بازداشت شدند، و پس از آن، آشوب با دستان برخی گروههای تروریستی و پشتیبانی برخی دولتهای غربی، عربی و ترک، در سراسر سوریه و برخی بخشهای لبنان پخش شد، و پس از گذشتن نزدیک چهار سال از درنگش در آن دو کشور، در 10 شعبان 1435 برابر 9 ژوئن 2014 با دستان گروه داعش و بازماندگان حزب بعث، درون کشور عراق رفت، و آن همچنان که بود، پایدار می‌باشد، و گمانی نیست در این‌که آشوب یادشده پس از دوازده سال به درگیری میان گروه حسنی لبنانی، گروه اصهب مروانی، گروه ابقع فهری و گروه سفیانی شامی‌کشیده می‌شود، و با قیام امام مهدی(علیه‌السّلام) پایان می‌یابد، و خداوند داناتر است.

جزوه های شیمی دوازدهم اسفند 98
بازدید : 269
چهارشنبه 13 اسفند 1398 زمان : 22:37

توقیت: گاهی دیده شده است، برخی کسانی که به ظاهر در لباس روحانیّت می‌باشند، ولی کارشناس لغت عرب و احادیث اسلامی‌و مباحث مهدویّت و آخرالزّمان نیستند، بر ما خرده می‌گیرند که شما در فلان بحث و فلان بحث برای ظهور توقیت کردید؟!

آشوبی دوازده‌ساله در خاورمیانه پیش از ظهور امام مهدی(علیه‌السّلام)

تعداد صفحات : 1

آمار سایت
  • کل مطالب : 16
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 13
  • بازدید کننده امروز : 14
  • باردید دیروز : 6
  • بازدید کننده دیروز : 6
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 21
  • بازدید ماه : 59
  • بازدید سال : 461
  • بازدید کلی : 5277
  • کدهای اختصاصی